Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under juni 2016

Av Beatrix - 29 juni 2016 07:02

   

Alize kommer paras om med Montana vid nästa löp då hon gick tom. Valparna kommer bli Blue merle & svarta trefärgad. Alla svanslängder är möjlig. 

Av Beatrix - 14 juni 2016 21:47

 

https://www.facebook.com/events/768815009915451/?ti=icl                      

oj vad länge sedan jag uppdaterade här då!!

Så nu kommer lite snabb uppdatering. 

Eftersom Alize gick tom så väntar vi nu på nytt löp och ny parning. blir inom kort ... 

Mira och jag har avslutat Hårda spår kursen . Hon är super duktig på att spåra.  Hon blir helt uppspelt och glad. Så det passar henne . Men vi ska även lägga in söker nu. Milton har ju sommarlov så han tränar med henne. Frit följ . Sitt Ligg kvar . Hopp och rutan. De är jätte duktiga. Eftersom det är fullt hus med hundar här nu så är det toppen att ha en liten handler här.😀👍🏼

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Ovido - Quiz & Flashcards