Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under april 2016

Av Beatrix - 25 april 2016 14:28

   Aussiehänget   Busiga vovvar leka bäst.    Milton och Zookie   Nova    Min going . Mr Zsolt så Solt.    Alize  och Zsolt

mirs   An  Zookie har hittat favvo soffan       Frida . Henrik . Jag och hundarna tränade spår med en blandning hundar.   Milton  försökte sig på att köra skottkärra . Vilket inte var lätt då alla ville åka med

Av Beatrix - 24 april 2016 08:49

 

Alize gick tom. Hon visade alla tecken på att vara dräktig . Men tyvärr gick hon tom. Så nu väntar vi på nästa löp och hoppas det ska gå bättre.  Hon är lika livlig och glad som vanligt nu igen. Hör är hon tillsammans med Zsolt

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards