Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under april 2014

Av Beatrix - 12 april 2014 17:43

Idag trillade Nya Hundsport ner i lådan. Vilken glad överraskning när lilla Aussiekullens Mini Murfhy . Numera heter han Manjo var med på första sidan och ett fint reportage inne i tidningen. Han var vårat lilla flaskbarn . Men växte snabbt till sig och bleven ståtlig kille. Jag vet att han och Pia har det toppen tillsammans... Men det är alltid så kul att läsa om de små liven .

Av Beatrix - 12 april 2014 17:37

Underbara Bella. Alltid vid min sida..

Av Beatrix - 5 april 2014 08:31

Liten blir stor och vi längtar efter henne hela tiden . Hon är hos sin fodervärd på hundgymnasiet på Stora Segerstad och blir klar till sommaren då hon kommer hem igen..

Hon är klart den underbaraste. Kärvänligaste, lugnaste aussie jag någonsin träffat på...

Av Beatrix - 5 april 2014 08:24

Mina underbara Aussie flickor

Alize o Beatrix

Alize o Zookie

Underbara Zookie

Uppnosiga Alize sjunger in våren

Vår besök i köks soffan!!!

Alize och Frost leker av sig lite vår bus

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards