Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under juni 2013

Av Beatrix - 26 juni 2013 17:38

Här är han skönheten. På dina långa ben . Hans näpna lilla huvud. Min nya lilla stjärna

[Bild]

Av Beatrix - 26 juni 2013 10:11

Alla valpar mår bra och ökar stadigt i vikt. 

Här är de 2 små merle tikarna

Måste ju börja leta namn till dem nu. Vill ha nån anknytning till Midsommar eftersom de föddes på Midsommarafton.

Tar gärna emot tips. typ 7 blommor. 7 Nubbar. et.c  

Av Beatrix - 24 juni 2013 07:58

Kl 07.30 21 Juni 2013 Midsommar morgon föddes den första lilla valpen . En liten flicka . Sen kom de i en rasNde fart och kl . 9 var allt klart. 7 små valpar blev det. 4 flickor och 3 pojkar. 5 svarta med tan färger och 2 Blue Merle( flickor)
Beatrix skötte det hela perfekt. Alla valparna inklusive mammaBeatrix mår bra. Stolt kan han vara oappa Plinko.

Stolt mamma Beatrix

Alla små valparna mår bra och är pigga och tar för sig.

Av Beatrix - 19 juni 2013 13:59

Grattis Hockey kullen på 3 års dagen.

Aussiekullens Zookie och Aussieringens Fiero fick för 3 år sedan en underbar liten valp kull  med 9 valpar.

Marvin

Maximus.

Melvin.

Marlèk.

Mollie. 

Marius.

Maddox.

Magic. 

Mikko.

 8 hanar och 1 tik.

 Tyvärr så gick pappa Fiero dragiskt  bort hastigt.  men han hann att få några kullar .

som nu har hunnit bli 3 år. 


                                              GRATTIS ALLA !!!!!  



Tyvärr har jag för tillfället virus i min dator så alla bilder mm ligger nere....

Av Beatrix - 13 juni 2013 10:37

   

  Nu är det snart dags för en liten !!! valp kull igen. denna gången blev det med Thornapple Love Lock Down . alias Plinko.

En spännande kombination. som ska bli rolig att få följa .

Nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra.

Valp listan fylls på alla redan. men är du intresserad så hör av dig på min mail

la.helene@hotmail.com  så skickar jag tel nr och mer info.



Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards