Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under december 2012

Av Beatrix - 30 december 2012 21:24

Här är Triton med sin familj. Vilket härligt gäng.
Nu har alla valpar flyttat hemifrån så tyst det är i huset...
Saknar dom men jag vet Alla har fått det kanon bra

Av Beatrix - 30 december 2012 21:15

Kenai heter numera Orvar o kallas för Orren ....han bor hos storebror Frasse ich familjen Andersson utanför Jönköping. Husse är en mycket duktig fotograf det syns ju på alla fina bilder

Av Beatrix - 29 december 2012 17:06

                                        Idag fick vi besök av kristina . Amanda Baloo och Hero. Jätte roligt när valparna kommer på besök. och framför allt att få träffa dom när de växer upp.. Hero har blivit så stor och vacker. En helt underbar hund. men så har han ju fått en underbar familj också. Amanda med sin lilla goa Baloo Kristina och Hero . Vilket gäng... Massor av kramar till er och hoppas ni snart kommer på besök igen.

Nova och Hero ett kärt litet syskon par....

Av Beatrix - 29 december 2012 17:02

Ja så var det dags för sista valpen att flytta . Min älskade lilla oturs fågel som hann med både det ena och andra. han flyttar även han in till Jönköping idag. Till Anna och Erik.

Han skötte sej exemplariskt hos Veterinären idag och fick så mycket beröm..Allt UA.

så nu önskar vi nya ägarna Lycka till med Triton          

Av Beatrix - 27 december 2012 07:02

Triton min lilla olycks fågel. Är nu helt OK och flyttar även han inom kort. Men vad svårt att släppa honom ifrån sig. Min lilla följeslgare. Så mysig och så go. Men han kommer alltid ha sin plats i mitt hjärta.

Av Beatrix - 22 december 2012 21:00

Av Beatrix - 22 december 2012 20:58

Alla vi på Aussiekullen önskar er alla en underbar Jul helg och ett Gott Nytt ..

Av Beatrix - 22 december 2012 20:54

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Ovido - Quiz & Flashcards