Aussiekullens Beatrix

Alla inlägg under maj 2012

Av Beatrix - 20 maj 2012 19:18

Nova var på sin första hund utställning på Elmia... Hon tilldelades ett diplom som löd enligt följande...


12 månaders feminin tikVackert huvud. Välplacerade något lätta öron. Markerat stop. Fin hals. Stark rygg. Till räcligt bröst djup. Önskar mer massa & substans. Till räcklig benstomme. Fina tassar. Korrekt vinklad fram. Aningen knapp bak. Rör sej harmoniskt runt om. Merle med fin lyster. Aningen fattig med under ull. trevligt temperament.


Domare Mirko Lundén...



Tilldelas. Junior.

Excellent.

HP.

BIR  Hon skötte sej utmärkt. Så lugn och cool under hela dagen. Den långa väntan fram till Finalen. Låg hon och sov.... Jätte nöjd med denna lilla un´derbara hund... Tack Nova..

Av Beatrix - 20 maj 2012 19:14

  Grattis alla GlaDIATOR  VALPAR PÅ 1 ÅRS DAGEN   Hip Hip Vov och Hurra !!!!!!!!!.

Av Beatrix - 20 maj 2012 19:10

  Ja ja... Vi ska grilla... lugna er !!!!!!

Av Beatrix - 20 maj 2012 19:05

Nu har vi underbara Blaze här på besök då Familjen gottar sej på skön sol semester.

Hon har vuxit och blivit så fin. lite skällig men så himla go....

Tjejerna har haft en jätte kul vecka tillsammans. med mycket bus och skogs promenader ... En o annan rid tur har de också hunnit med... De älskar att få följa med ut i skogen på långa härliga turer... Trötta är de först på kvällen då det är dax att sova. Tänk att 5 hundar kan vara så tysta och bara sova......


Min uppdatering har det varit lite si o så med. men nu hoppas jag att jag ska hinna ta tag i det också....                        

Presentation


Aussiekullens Beatrix.

Mina Bloggar

Senaste inläggen

Länkar

Intresserad av en Aussie valp ?

 

Gäst boken

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer

http://dailydog.blogg.se/

Ice har nu fått en egen blogg.

 

la.helene@hotmail..com

la.helene@hotmail.com

  Ni kan nå mig på la.helene@hotmail.com

så skickar jag tel nr 

Valp kullar

Valp intresse

Hej  och Välkommen  till Aussiekullens  Kennel . 
vill ni komma i kontakt med mig  . skicka då ett Mail till la.helene@hotmail.com      


Skapa flashcards